Consulting
Spocializujeme se na optimalizaci firemních procesů v obchodních společnostech, toky informací uvniř firem a maximalizaci výtěžnosti.
Spocializujeme se na optimalizaci firemních procesů v obchodních společnostech, toky informací uvniř firem a maximalizaci výtěžnosti.
Analýza firemních procesů
je základním východiskem pro nasazování jakéhokoliv informačního systému, změny řízení, nebo nastavení informačních toků.
V této oblasti nabízíme profesionální audit procesů, jehož výstupem je detailní zmapování firemních procesů a návrh jejich podpory s využitím ICT a znalostí business postupů.
je základním východiskem pro nasazování jakéhokoliv informačního systému, změny řízení, nebo nastavení informačních toků.
V této oblasti nabízíme profesionální audit procesů, jehož výstupem je detailní zmapování firemních procesů a návrh jejich podpory s využitím ICT a znalostí business postupů.
Retail consulting
Pro maloobchodníky, franchisingové sítě a maloobchodní řetězce zajišťujeme audity prodejních procesů, systémů řízení, in time logistiky a konzultace v problematice obchodních center v ČR a SR. Dokážeme změřit a ohodnotit váš selling point - prostor ve kterém dochází k realizaci prodeje. Pomůžeme vám motivovat zákazníka k nákupu. Určíme charakteristiku produktu, s definicí silných a slabých stránek a zefektivníme způsob prezentace vašeho produktu. Personál zásadně ovlivňuje rozhodování zákazníka, proto je kvalita personálu jeden z klíčových faktorů ovlivňujících prodej. Jedině trénovaný, spokojený a správně motivovaný personál zaručí úspěšný prodej.
Pro maloobchodníky, franchisingové sítě a maloobchodní řetězce zajišťujeme audity prodejních procesů, systémů řízení, in time logistiky a konzultace v problematice obchodních center v ČR a SR. Dokážeme změřit a ohodnotit váš selling point - prostor ve kterém dochází k realizaci prodeje. Pomůžeme vám motivovat zákazníka k nákupu. Určíme charakteristiku produktu, s definicí silných a slabých stránek a zefektivníme způsob prezentace vašeho produktu. Personál zásadně ovlivňuje rozhodování zákazníka, proto je kvalita personálu jeden z klíčových faktorů ovlivňujících prodej. Jedině trénovaný, spokojený a správně motivovaný personál zaručí úspěšný prodej.